Chorvatsko - týdenní vodní výcvik

15.07.2012 22:15

Začátkem června jsme se s paničkou vydali do Chorvatska. Jeli jsme společně s mým největším psím kamarádem Donem a jeho paničkou Lídou. Já cestuji moc rád, takže mi těch asi 8h jízdy vůbec nevadilo. Byly jsme ubytováni v moc hezkém kempu. Chodili jsme na speciální pláž, kde pejsci nikomu nevadili a tam jsme denně pilně cvičili :)

Slaná voda mi vůbec nevadila, jen se nedala pít :) Naše trenérka Renata po nás chtěla stále nové a složitější cviky. Ale to bylo jen dobře, protože cvičení všechny moc bavilo. Tím myslím dvounožce i čtyřnožce :)

 

Mě jako obvykle bavilo úplně všechno a nechci být neskromný, ale všechny cviky jsem zvládal s obrovským nadšením a na výbornou. Dokonce jsem se jednou vžil do role záchranáře. Nafukovací člun s psím kamarádem odplaval asi 100m na moře a já s paničkou jsme pro něho plavali. Chytl jsem lano a doplaval s člunem ke břehu. Všichni mě moc chválili :)

 

Také byly napínavé závody ve vodě, kdy asi 15m od břehu byl figurant a dva psi závodili, kdo u něj bude dřív. No, řeknu to, pokaždé jsem byl první :) Jednou jsem vyhrál nad Donem a podruhé nad labradorkou Holly. Však máme i video.

 

Také mě moc bavilo podplavání člunu, skákání ze člunu a šlapacího kola, zachraňování tonoucího, vytahování předmětů z vody, plavání k tonoucímu se záchranným prostředkem a spoustu dalších a dalších cvičení.

 

Já jsem byl u moře poprvé, ale určitě né naposled, protože panička říkala, že to byla jedna z nejhezčích dovolených a příští rok pojedeme na 100% zase :)

 

Pár fotek naleznete ZDE.